TCL lib problem

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 13 09:45:50 CET 1997

[...]
>Na mna nie tak rychlo :-) Ja o kompilovani a cecku moc neviem.

:-)

>Kompiluje to script configure s programu satools.
>Asi by bolo treba opravit script. Podla mojho skromneho zaciatocnickeho
>nazoru bude chyba asi niekde tu :

ja bych to opravi takhle:
tclDirs="$TCL/lib $TCL_LIB $TCLPATH/lib"
SAVE_LIBS=$LIBS
tclLibs="tcl7.8 tcl7.7 tcl7.6 tcl7.5 tcl7.4 tcl"
for p in $tclDirs
do
    #
    # Skip standard place.
    #
    if test $p = /usr/lib; then
        continue
    fi
    for lib in $tclLibs
    do
        if test -f $p/lib$lib.a; then
           LIBS="$SAVE_LIBS -L$p"
        fi
    done
done
LIBS="$LIBS -ldl"                       # <----- tady ten radek

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael