Dve modemove spojeni do Internetu?

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 13 10:14:09 CET 1997

Leos Bitto wrote:

> Je nejakym (jednoduchym) zpusobem mozno v Linuxu pouzivat dve modemova
> spojeni do Internetu v tu samou chvili? Jeden k jednomu providerovi a
> druhy k druhemu. A aby se odchozi pakety posilaly tim kterym to bude
> rychlejsi. Tusim ze to asi nebude jednoduche. Poradi mi nekdo?

Zdravim,

pouzit dva modemy samozrejme muzete.
Nastavit smerovani, co pujde pres ktery modem, lze asi
udelat rucne na zaklade odhadu. Tim dosahnete lepsich
vysledku pro odchazejici data. (prakticke pro uploady ?)

Ale ze by jste provadel nejake dynamicke rozhodovani na zaklade
providerovych tabulek se mi nezda. Asi se k nim nedostanete (se
filtruji),
a i kdyby, tak je nebudete moci menit (zadny peering tedy nehrozi)
- pri vymene informaci mezi smerovaci se casto pouziva overovani
totoznosti heslem nebo MD5.

Jestli prilis nekecam, tak kazdy velky provider u nas ma vlastni
backbone areu 0.0.0.0, dalsi cleneni se dela pomoci prilehlych
oblasti v.x.y.z - mesta, university. Podrobneji clenit to nejde
(presneji receno, zavani to podezrele praci), takze
smerovaci tabulky byvaji dost velke (profi routery ve svete jedou
s 64 MB pameti, aby to vubec zvladly).

Jestli dosahnete nejakych zajimavych praktickych vysledku,
tak se pak pochlubte

             pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |