xdm: Xresources pri >8 bpp

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Čtvrtek Březen 13 11:09:05 CET 1997

On Wed, 12 Mar 1997, Vladimir Myslik wrote:

> BTW, jak rict xdm aby se spustil s defaultni barevnou hloubkou 16bpp?
> Spoustim ho z rc.local

1. do /etc/XF86Config dej jen jednu barevnou hloubku a mas po problemu

2. v adresari s xdm je nekde soubor kterym se X spousti a tak tam zkus
pripsat -bpp 16. Tady si nejsem jistej protoze tu LINUX nemam tak si to
nemuzu ani overit, mozna je to blbost.

> A dale, jak pripadne primet xdm, aby se spustil jako demon. Se starou videokartou
> (S3) se mi vzdycky spustil na pozadi, ale s novou (ET6000) mi vzdycky skoci
> do grafiky.

To je divny.

> Ja mam toho masla na hlave vic, hec :)
>
> 			Lada

  Martin Kormunda                     | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                      | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA            |
Applied Sciences                      |
Mathematical and Physical  Engineering|