xdm: Xresources pri >8 bpp

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Březen 13 11:47:39 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Martin Kormunda wrote:

> 1. do /etc/XF86Config dej jen jednu barevnou hloubku a mas po problemu

Bojim sa, ze by sa mu to nemuselo pacit.

> 2. v adresari s xdm je nekde soubor kterym se X spousti a tak tam zkus
> pripsat -bpp 16. Tady si nejsem jistej protoze tu LINUX nemam tak si to
> nemuzu ani overit, mozna je to blbost.

To je ono, mam taky dojem, ze je to subor Xservers. Mal by tam byt riadok
0: <cesta>/X

kde <cesta>/X je plna cesta k Xserveru. Dopis tam -bpp 16.

> To je divny.

Skus spustat xdm -daemon.
Ale mam taky dojem, ze ak mas v Xservers uvedenu konzolu (0: ....) tak xdm
sa bude snazit inicializovat ju. Ak nechces aby to robil, skus to
zakomentovat.

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones