Quadrupleclick

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Čtvrtek Březen 13 13:29:14 CET 1997

V programu Nedit je funkce vyvolatelna 4-nasobnym stiskem tlacitka
mysi, ale mne se to jeste nepodarilo provest
Uspesnost:
2click 50%
3click 10%
4click 0%

Jak se da nastavit rychlost potrebnou pro VICEclick?

Kdyz uz jsme u toho (ja to zatim nepotrebuju) jak se da nastavit
citlivost mysi? (myslim posunu o tolik na podlozce- posune se o tolik
na obrazovce)

A jeste jedna vsetecna otazka: "Jak se da vypnout zobrazeni
grafickeho kurzoru?" (kdyz treba nemam mys a chci to ovladat rucne a
vadi mi tam ten kurzor)

Aby bylo jasno vse co jsem napsal myslim v X-windows, ale ta
citlivost by mne zajimala i v shellu ("gpm")

                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !