advansys.o modul problemy

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Březen 14 09:40:54 CET 1997

Vazeni ma nekdo zkusenosti s pouzitim advansys radice ve spojeni s paskou
(konkretne DAT ?).
Zkusil jsem default RH4.0 distribuci se radicem ADVANSYS 542B nebo tak
nejak - krabici tu ted nemam. - ISA verze. Na nej jsem pripojil HP35470
DAT - jinak mam system na EIDE disku takze jsem nedelal kejkle s SCSI
optionem pri instalaci.

SYstem po bootu najde pasku na target 5, lun 0. - Nejdrive se natahne
modul advansys.o. a ohlasi ho.
Pak se po spusteni runlevel 3 ohlasi st0 device (sequential access
device).

Tak ale ted kdyz dam treba mt -f /dev/nst0 stat ,nebo jakoukoli referenci
na st0 napise se hlaska:

"Attempt to allocate device channel 0 target 5 lun 0
Kernel panic - No device found in allocate_device"

a system zatuhne - uz ho nejde korektne shodit.
Dela to i napr scsi-info /dev/nst0 .

Je mozne, ze by to byla chyba aktivace modulu ?
Kdyz si zkompiluju nove jadro a dam driver advansys primo do jadra, tak to
chodi.   Ale rad bych to mel ciste dynamicke

Tusi nekdo proc to -? BTW vyse uvedenou hlasku jsem nenasel ani advansys.c
ani v st.c - kdo ji teda hlasi.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *