Metro-X a RH4.0

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Březen 14 09:47:22 CET 1997

Mate nekdo uspech v pouziti RH4.0 s Metro-X ?
Koupili jsme original RH distribuci na 2 CD i Metro-X
a instalator (ci instalater ?) je primo nabizi.
ALe kdyz dam startx tak se objevi hlaska ze se nemuze napojit display
:0 (podobne jako kdyz nemate xauth na vzdalenou X-session).

Kdyz se shadi gpm tak to jde. Ale kdyz nainstaluju domaci pocitat bez
podpory site (networking no) tak nepomuze ani shozeni gpm.
Jde vubec behat X-win lokalne kdyz nemam ethernet kartu aby se mi patricne
moduly nastartovaly ? _ Je to jen chyba Metro-X nebo to delaji i Xfree.
(Zatim jsem delal s linuxem jen v praci na zasitovanych masinach, ted jset
to chtel zkusit doma).

Diky predem za rady

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *