xdm a X -indirect na SGI

Bouska Richard XBOUSKA na cs.felk.cvut.cz
Pátek Březen 14 11:51:06 CET 1997

Instaloval jsem linuxy do site kde funguji jako X terminaly na stroje
SGI. Vsechno funguje celkem dobre, ale nekdy se mi stane ze kdyz se objevi
logovaci konzole toho silicona a uzivetel se uspesne naloguje tak misto
toho aby se objevil desktop sgi tak se restartuje Xserver a objevi se tam
znovu seznam hostu. Chyba se opakuje naprosto nepravidelne ale na proti
mene vykonnym strojum casteji. Po restartu toho sgi je to chvili lepsi,
ale cim je stroj vyce zatizen jeto horsia horsi.
Uz jsem zkousel nastavovat vselijake timeouty v xdm jak na linux tak na
sgi ale naprosto nic.
Napada nekoho nejake vysvetleni, nebo jeste lepe reseni tohoto problemu?

                \Richard Bouska  student CVUT FEL \
                \    xBouska na cs.felk.cvut.cz      \