xdm a X -indirect na SGI

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Neděle Březen 16 03:25:50 CET 1997

In article <Pine.VMS.3.91-b11-vms.970314104043.14434A-100000 na cs.felk.cvut.cz>, you wrote:

> [...]
>logovaci konzole toho silicona a uzivetel se uspesne naloguje tak misto
>toho aby se objevil desktop sgi tak se restartuje Xserver a objevi se tam
>znovu seznam hostu. Chyba se opakuje naprosto nepravidelne ale na proti
>mene vykonnym strojum casteji. Po restartu toho sgi je to chvili lepsi,
>ale cim je stroj vyce zatizen jeto horsia horsi.
>Uz jsem zkousel nastavovat vselijake timeouty v xdm jak na linux tak na
>sgi ale naprosto nic.
>Napada nekoho nejake vysvetleni, nebo jeste lepe reseni tohoto problemu?

Mozna malo pameti. Kdyz dojde pamet tak se nabobtnavajici proces odtreli (pac
pro nej neni ramka, no).

>                \Richard Bouska  student CVUT FEL \
>                \    xBouska na cs.felk.cvut.cz      \

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik