Metro-X a RH4.0

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Pátek Březen 14 12:37:02 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Petr Skoda wrote:

> Mate nekdo uspech v pouziti RH4.0 s Metro-X ?
> Koupili jsme original RH distribuci na 2 CD i Metro-X
> a instalator (ci instalater ?) je primo nabizi.
> ALe kdyz dam startx tak se objevi hlaska ze se nemuze napojit display
> :0 (podobne jako kdyz nemate xauth na vzdalenou X-session).
>
> Kdyz se shadi gpm tak to jde. Ale kdyz nainstaluju domaci pocitat bez
> podpory site (networking no) tak nepomuze ani shozeni gpm.
> Jde vubec behat X-win lokalne kdyz nemam ethernet kartu aby se mi patricne
> moduly nastartovaly ? _ Je to jen chyba Metro-X nebo to delaji i Xfree.

XFree behaji i bez podpory site v jadre OK. Ale stejne bych doporucit
sit do jadra dat, klidne i bez sitoveho zarizeni, protoze bez ni se
napriklad Emacs spousti podstatne pomaleji.

> (Zatim jsem delal s linuxem jen v praci na zasitovanych masinach, ted jset
> to chtel zkusit doma).
>
> Diky predem za rady

 Za malo.

  Martin Kormunda                     | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                      | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA            |
Applied Sciences                      |
Mathematical and Physical  Engineering|