tic (program pro modifikaci souboru termcap)

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Pondělí Březen 17 11:07:53 CET 1997

Teneto program jsem hledal pomoci parker.vslib.cz ale nenasel jsem ho
Bude nekdo od te lasky a posle mi ho?
Hodi se mi pouze v binarnim tvaru (zadne zdrojaky nemam gcc ani perl)

Byl bych rad kdyby jste mi popsali jak ho pouzit.
mam soubory co jsou v distribuci mc (midnight commanderu) a chtel
bych je aplikovat na termcap (myslim ze pak pobezi i klavesy co
nejsou v hlavnim klavesovem poli - napr DEL HOME END atp.)
jsou tam soubory *.ti *.tcap a *.ad

dik za pomoc
                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !