tic (program pro modifikaci souboru termcap)

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Březen 17 12:34:13 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Richard Sputa wrote:

> Teneto program jsem hledal pomoci parker.vslib.cz ale nenasel jsem ho
> Bude nekdo od te lasky a posle mi ho?
> Hodi se mi pouze v binarnim tvaru (zadne zdrojaky nemam gcc ani perl)
>
> Byl bych rad kdyby jste mi popsali jak ho pouzit.
> mam soubory co jsou v distribuci mc (midnight commanderu) a chtel
> bych je aplikovat na termcap (myslim ze pak pobezi i klavesy co
> nejsou v hlavnim klavesovem poli - napr DEL HOME END atp.)
> jsou tam soubory *.ti *.tcap a *.ad
>
> dik za pomoc
>                                       !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !
> [...]
Co mate za Linux? Program tic je soucasti distribuce RH 4.x v baliku
ncurses-1.9.9e-4.rpm. Snad ho nebude problem sehnat na sunsite i mimo
.rpm. Jinak samotna binarka ma 26.5 kB, ale nevim jak je to u Vas s
knihovnami.
Zdravi Jaroslav Honsa.