Kolabace serveru...

Pondělí Březen 17 11:36:03 CET 1997

On Sun, 16 Mar 1997, David Hajek wrote:

> [...]
                                                           ^^^^^^^

> No me tohle psal kdyz jsem zaplnil jak pamet tak swap. Ale predpokladam,
> ze Vas server ma swap dost velikej, takze vam tohle asi moc nepomuze...

Je docela mozne, ze je to ono, protoze Navigatori zerou pamet jako
zjednani (s klidem zhltne behem chvilky 10 MB! dost by mne zajimalo,
jestli Netscape nezlanaril nejake odborniky na bloatware od Microsoftu :>).
Zkusil bych si nekde pustit top nebo podobny program a sledovat volnou
RAM & swap.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)