Kolabace serveru...

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Pondělí Březen 17 17:10:00 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Pavel Kankovsky wrote:
> Je docela mozne, ze je to ono, protoze Navigatori zerou pamet jako
> zjednani (s klidem zhltne behem chvilky 10 MB! dost by mne zajimalo,
> jestli Netscape nezlanaril nejake odborniky na bloatware od Microsoftu :>).
> Zkusil bych si nekde pustit top nebo podobny program a sledovat volnou
> RAM & swap.
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

Tym to asi nebude - u mna sa vtedy vyskytol tento problem, a este predtym
som sa pokusal zhodit server tym, ze som naspustal asi 24x netscape -
stroj bezal v 'pohode' az na problem zo swapovanim - pripominam, ze vtedy
mal len 32 MB RAM - co by mi teda vyslo, ze este pri 96x netscape pri
128MB RAM by to nemalo padnut kvoli netscape...

					mathew

P.S. ale mozete to skusit...

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...