rekurzivni fork a omezeni procesu?

Michal Choura mc na emlmac.uivt.cas.cz
Úterý Březen 18 12:40:15 CET 1997

On Tue, 18 Mar 1997, Pavel JANIK ml. wrote:

> Mimochodem je celkem zajimave ze Linus kdysy prohlasil, ze podobny cyklus,
> tedy
>
> 	while(1) fork;
>
> od normalniho uzivatele Linux neshodi (bylo to v Changes pro 0.97). Treba se
> od te doby neco zmenilo....
>
> Citace:
> Some other changes ("while(1) fork();" won't kill the machine for non-root
> users etc.)
>
> PJ

No vzdyt ono to Linux skutecne neshodi, ono ho to jen zpomali natolik, ze
na nem nikdo (ani root) nemuze nic delat:-)). Pokud ten program ten, kdo
ho spustil, ukonci Ctrl-C, tak Linux jede normalne dal. Vytizeni systemu
stoupne tak na 150, pokud maji uzivatele omezeni na max. 256 procesu (na
mem slackwaru standard). Ale ted jsem to zkousel na Sunu na solarisu a
chova se to uplne stejne, takze to neni jen chyba-vlastnost Linuxu.

								Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: mc na emlinux.uivt.cas.cz        |
|WWW & Linux                www: http://emlinux.uivt.cas.cz/      |
|Administrator                         EuroMise Center            |