rekurzivni fork a omezeni procesu?

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Březen 18 14:21:05 CET 1997

On Tue, 18 Mar 1997, Michal Choura wrote:

> No vzdyt ono to Linux skutecne neshodi, ono ho to jen zpomali natolik, ze
> na nem nikdo (ani root) nemuze nic delat:-)). Pokud ten program ten, kdo
> ho spustil, ukonci Ctrl-C, tak Linux jede normalne dal. Vytizeni systemu
> stoupne tak na 150, pokud maji uzivatele omezeni na max. 256 procesu (na
> mem slackwaru standard). Ale ted jsem to zkousel na Sunu na solarisu a
> chova se to uplne stejne, takze to neni jen chyba-vlastnost Linuxu.

Plne souhlasim, zkousej jsem to. Mam ale jeden (pravdepodobne too-sipmle)
dotaz: KDE nebo JAK se nastavi to omezeni uhledne uzivatelskych procesu ??

				Diky

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |