XKB v XFree86 3.2 (mrtva klavesa)

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Úterý Březen 18 12:46:27 CET 1997

> Date sent:      Wed, 12 Mar 1997 06:26:27 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Vladimir Myslik <xmyslik na smrt.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Re: XKB v XFree86 3.2 (mrtva klavesa)

> Tenhle problem jsem mel kdyz jsem nevymenil libX11.so.6.0 za to co je v cstools
> problem je v tom ze 3.2 pouzivaji zase o jedno vyssi minor cislo knihoven, takze
> to si clovek s vymenou knihovny moc neskrtne :-((
> Zkusil bych tam vrazit to libX11 z cstools a vsechno na to nalinkovat
>

>             Lada

> [...]
Nazdar,
 take jsem trochu experimentoval. Problem zrejme bude v pouziti v
XKB_Externsion - pracuji pouze programy, ktere s tim pocitaji.
a.) Pouzivat pouze nove programy(a stare bez cestiny)
b.) stare programy spustet ze skriptu (viz. nektery z drivejsich
mailu v konferenci)
Priklad pro netscape:
mv netscape netscape.bin
do skriptu netscape:
#!/bin/sh
export _XKB_CHARSET=iso8859-2
netscape.bin
Pokud _XKB_CHARSET nastavite globalne, pak zase nebude fungovat novy
xterm z 3.2 (lze ovsem nastavit globalne a novy xterm spoustet ze
skriptu, kde se toto nastaveni zrusi). Pokud nekdo mate jine
zkusenosti, poslete mail.
                            David Sauer
                            xsauer na hwlab.felk.cvut.cz