X,FVWM: jak se zbavit ty kraviny uprostred obrazovky...

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Úterý Březen 18 14:29:07 CET 1997

> Date sent:      Tue, 11 Mar 1997 10:24:33 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           derfinak na hron.fei.tuke.sk (Derfinak Jan)
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Re: X,FVWM: jak se zbavit ty kraviny uprostred obrazovky...

> Vladimir Myslik (xmyslik na sun.felk.cvut.cz) wrote:
> : Zdravim,
> :
> : mam problem, mozna ze nejde vyresit jinak nez vykuchanim fvwm. Vzdycky
> : kdyz posunuji okno, tak se uprostred obrazovky objevi takove dve
> [...]
To ne, u fvwm je potreba vypnout nejakou emulaci mwm (parametry
MWM*). Pak jsou souradnice v levem hornim rohu a ne uprostred jako u
mwm.
                        David Sauer
                        xsauer na hwlab.felk.cvut.cz