Problem s lpd : Jde potlacit banner page?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Březen 19 11:23:24 CET 1997

> blbina to neni. Reseni je opravdu posilat to jen z jednoho stroje. Ten
> stroj muze mit povolen pristup na tiskarny pres lpd i sambu.
> Jinak u lj4(p) slo nastavit, aby tiskarna akceptovala tisky jen z
> urcite IP adresy, coz by mozna bylo lepsi reseni nez ji oddelat od
> site a pripojit paralelnim kablem.

Vidim ze vam to nekomu chodi.

Nastavil jsem si tisk na LJ 4M s JetDirect z Linuxu
zapisem v printcap:

linus:lp:rm=linushp:sd=/var/spool/lpd/linus:sh:mx#0:\
      lf=/var/spool/lpd /linus/LOG

tisk chodi spolehlive, ale pred kazdou ulohou vytiskne
banner page
Jde to nejak vypnout?
sh v printcapu nejak nepomaha?

Diky za kazdy napad.

pavel
  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe