Problem s lpd

Michal Bulant bulik na bart.math.muni.cz
Středa Březen 19 09:06:24 CET 1997

    DK: Jan Prikryl wrote:
    ::  Reseni, ktere mne napadlo, by bylo udelat pro tiskarnu nejaky
    :: "job forwarder" - stosovat ulohy na nejakem pocitaci a z nej je
    :: teprve jednu po druhe tisknout. Ma to ale hacek: pokud se nekdo
    :: rozhodne, ze bude tisknout primo, nezabranim mu v tom, coz se
    :: mi nelibi (tiskarna slouzi i pro Macy a WinNT, takze nevim,
    :: jestli ji muzu urvat ze site - mozna pokud pouziju sambu - a
    :: pripojit paralelnbim kabelem, coz bych udelal nejradsi).
    ::
    :: A jako obvykle: Mozna je to vsechno blbina a problem je uplne
    :: jinde.
    ::
    DK: blbina to neni. Reseni je opravdu posilat to jen z jednoho
    DK: stroje. Ten stroj muze mit povolen pristup na tiskarny pres
    DK: lpd i sambu.  Jinak u lj4(p) slo nastavit, aby tiskarna
    DK: akceptovala tisky jen z urcite IP adresy, coz by mozna bylo
    DK: lepsi reseni nez ji oddelat od site a pripojit paralelnim
    DK: kablem.

Na problem je v tom, ze my to posilame z jednoho stroje, presto se zrejme
stava, ze lpd to "hrne" na tiskarnu prilis rychle za sebou.

						Michal Bulant

    DK: david kostal (kron na fi.muni.cz) ----+

|     Michal Bulant, PhD student and system administrator           |
|     Masaryk University, Brno, Czech Republic                      |
|     Faculty of Science                                            |
|     Department of Algebra and Geometry                            |
|     Topics: Number Theory, TeX, Linux, *GNU*, Computer Algebra    |
|             Computations, ...                                     |
|     e-mail: bulant na math.muni.cz                                   |
|        WWW: http://www.fi.muni.cz/~bulik/                         |