Problem s lpd : Jde potlacit banner page?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Březen 19 15:55:29 CET 1997

> Ja mam pocit, ze se to da vypnout na tiskarne, ja mam akorat 5M, a
> pro nej je printcap (podle manualu)
>
> Druckwerk:\
>         :lp=:rm=<adresa tikarny>:\
>         :rp=raw:\
>         :mx=0:\
>         :sd=/var/spool/druckwerk:\
>         :lf=/var/spool/druckwerk/errors:

Nikde v manualu tiskarny jsem to nenasel, muj dotaz zni:
Existuje v teto konferenci nekdo kdo pouziva
HP LJ 4,5,... + JetDirect
v kombinaci s linuxem a netiskne mu to banner page?

Nevim vlastne, zda je to opravdu banner, protoze ve to vytiskne az za
tiskovou ulohou. Obsahuje 4 radky:
User: ...
Host: ...
Class: ...
Job: ...

Co je to?

Pavel
  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe