Problem s lpd : Jde potlacit banner page?

Petr Simek petrsi na entu.cas.cz
Středa Březen 19 15:07:10 CET 1997

On Wed, 19 Mar 1997, Pavel Lisy wrote:

> Nikde v manualu tiskarny jsem to nenasel, muj dotaz zni:
> Existuje v teto konferenci nekdo kdo pouziva
> HP LJ 4,5,... + JetDirect
> v kombinaci s linuxem a netiskne mu to banner page?

JO - pote co jsem tiskarnu HP5M s vestavenym JetDirectem z panelu nastavil
(TCP/IP adresy) tak na to z Linuxu i jinych UNIXu normalne tisknu
postcript. S ASCII mam trochu potize - je treba konverze do DOSu (CR ->
CRLF) - neprisel jsem na to jak to v te tiskarne nastavit napevno aby jako
konec radku brala CR i CRLF .

V printcap mam jen tohle:

hp5m| Network printer hp5m.bf.jcu.cz:\
                 :lp=:\