Makefile a C++

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 20 10:59:40 CET 1997

> Je potreba .cxx doplnit do .SUFFIXES ci jak se to jmenuje (je to
> popsano v dokumentaci); pro sve programy v C++ pouzivam koncovky .cc a
> musel jsem na SGI do Makefile pridat (mam pocit, ze syntaxe se od GNU
> Make, pouzvaneho v Linuxu, lisi)
>
> .SUFFIXES: .cc

Tohle funguje taky, ale podle dokumentace je to "obsolete".
Doporucuje se pridat do Makefile neco jako

%.o: %.cxx
        $(CC) -c -o $@ $(CFLAGS) $(INCS) $(DEFS) $<

Vyhoda je napriklad v tom, ze '%' nemusi byt jen nazacatku.

                                             Michal Kubecek