Makefile a C++

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 20 10:51:24 CET 1997

    :: pritom v adresari je fifo.cxx. Jakmile jsem udelal link fifo.C
    :: -> fifo.cxx tak to zacalo prekladat bez problemu. V cem je
    :: chyba???  Snad default actions nejdou omezeny na
    :: jednopismenkove koncovky!?!

    JP: Je potreba .cxx doplnit do .SUFFIXES ci jak se to jmenuje (je
    JP: to popsano v dokumentaci); pro sve programy v C++ pouzivam
    JP: koncovky .cc a musel jsem na SGI do Makefile pridat (mam
    JP: pocit, ze syntaxe se od GNU Make, pouzvaneho v Linuxu, lisi)

Alespoň z hlediska GNU make je zápis `.cxx.o:' "obsolete".
Používejte místo toho `%.o: %.cxx' a budete v pohodě.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic