Nastavovani hesla pres PAM?

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 24 23:28:20 CET 1997

Mam nasledujici problem:

Chtel bych povolit uzivatelum meneni hesla pres www. Proste formular -
zadejte jmeno, stare heslo, 2x nove heslo, submit. Prosim nekomentuje
tohle, proste to chci uedlat, nikdo mi to nerozmluvi, basta.

A narazil jsem na problem jak to udelat, kdyz pouzivam RedHat a PAM.
Samozrejme muzu primo sahnout do /etc/shadow, ale to se mi nechce. Preci
na to PAM musi mit nejake funkce, ne? Prvni co me napadlo bylo kouknout se
na zdojak passwd. Ale ouha, tam volaji nejakou funkci PAMu ktera se na to
heslo sama zepta. Ja bych chtel neco jako setpass(char *komu, char *co).
Nevite o necem takovem?

Diky.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>