Nastavovani hesla pres PAM?

Úterý Březen 25 17:46:45 CET 1997

On Mon, 24 Mar 1997, Leos Bitto wrote:

> A narazil jsem na problem jak to udelat, kdyz pouzivam RedHat a PAM.
> Samozrejme muzu primo sahnout do /etc/shadow, ale to se mi nechce. Preci
> na to PAM musi mit nejake funkce, ne? Prvni co me napadlo bylo kouknout se
> na zdojak passwd. Ale ouha, tam volaji nejakou funkci PAMu ktera se na to
> heslo sama zepta. Ja bych chtel neco jako setpass(char *komu, char *co).
> Nevite o necem takovem?

Doprucuji si nastudovat dokumentaci k PAMu :)
Funkci pam_start se jako jeden z parametru predava "conversation function",
pomoci ktere PAM ziskava hesla. Staci ji zmenit tak, aby ta hesla necetla
ze vstupu, ale brala z toho, co uzivatel "nabrousil"

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)