test pingu a reset modemu

Martin Frys martin na newton.cz
Úterý Březen 25 06:44:15 CET 1997

On 24 Mar 1997 16:21:07 +0100, pavouk na k332.feld.cvut.cz (Pavel
Ruzicka) wrote:

>Pokud pouzivate levnejsi modemy pro trvale spojeni, jako je treba GVC nebo
>Supra, tak se obcas stava, ze se modem zakousne a musi se vypnout/zapnout.
>Je to zrejmne zpusobeno tim, ze pouzivaji vyvojovy balik od Rockwellu
>a nepisou si vlastni software. Bohuzel tento software obsahuje hodne bugu
>a obcas se kousne. Pro obcasne modemovani poslouzi i GVC dobre, ale pro
>trvaly provoz je vhodnejsi spise ta Motorola, nebo USR Courier, nebo
>ZyXEL.
>                                                 S pozdravem Pavouk
Me se obcas stane, ze najednou nejde ping na druhy ppp stroj providera
tak dam killall pppd, ping mi zacne hlasit: network unreachable
(pochopitene) no a pak zacykleny script mi znova nahodi pppd, problem
je, ze mi ho nenahodi, kdyz je pppd spusteny a "jenom" pres nej nic
neleze
a je to ZyXEL Elite, o kterem nikdy nepochybuji :)
Martin Frys <martin na newton.cz>
http://www.newton.cz/~martin/
TEL: +420-2-299980, FAX: +420-2-24915379, BBS: +420-2-24916239