test pingu a reset modemu

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Úterý Březen 25 16:12:16 CET 1997

> Me se obcas stane, ze najednou nejde ping na druhy ppp stroj providera
> tak dam killall pppd, ping mi zacne hlasit: network unreachable
> (pochopitene) no a pak zacykleny script mi znova nahodi pppd, problem
> je, ze mi ho nenahodi, kdyz je pppd spusteny a "jenom" pres nej nic
> neleze
> a je to ZyXEL Elite, o kterem nikdy nepochybuji :)
> Martin Frys <martin na newton.cz>

No ze nenahodi pppd, kdyz uz bezi, to bych docela cekal.
Ze se kousne komunikace, to muzou byt bud interrupty, nebo stary firmware
v Elitovi nebo problem u providera, nebo neco jinyho.
Jakou mate verzi firmware v modemu?
Jinak o ZyXELu take nepochybuji :-)
                                                           Pavouk