SparcLinux: Po natazeni kernelu zatuhne

Michal Choura mc na emlmac.uivt.cas.cz
Úterý Březen 25 12:00:50 CET 1997

Dobry den,

take jsem se snazil dostat na Suna Linux, ale nejak se mi nedarilo.

Na PC s Linuxem jsme rozchodili tftp, arp/rarp, dali jsme tam instalacni
"image" ze Sunsitu a root filesystem. Po odklepnuti "boot net" na sunu ten
najde image, nacte ho (i podle tcpdumpu), ale potom se zastavi s tim, ze
je chyba v PROM ci tak neco. Pokud to ignoruji a porucim mu, aby
pokracoval ("go"), tak se zasekne zcela. Totez dela i pri bootu z diskety.
Zkouseli jsme nekolik kernelu, ale vzdycky je to totez. Jedna se o
SparcStation 20 (sun4m), ktery by mel byt podporovan. Nevite nekdo, kde
hledat chybu? Diky moc,

Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: mc na euromise.uivt.cas.cz       |
|WWW & Linux                www: http://euromise.uivt.cas.cz/     |
|Administrator                         EuroMise Center            |