Databaze

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Úterý Březen 25 12:15:09 CET 1997

On Tue, 25 Mar 1997, Martin Patka wrote:

> Zdravim,
>
> potreboval bych poradit - existuje nejaka databaze typu FoxPro pro Linux?
> A nejlepe free? A jeste lepe s formatem .dbf ? Ty databaze klient-server
> mi nejak nesedi....
> Delal jsem nejake pokusy s FoxPro pro SCO, ale nepodarilo se mi to rozchodit.
> Pri te prilezitosti bych se chtel zeptat, jak se pod Linuxem spousti programy
> pro SCO ?  Pri pokusu o spusteni to ohlasi
>
> ..foxpro/foxpro.pr: cannot execute binary file
> ..foxpro/foxpro.pr: Exec format error
>
> neco jsem se doslechl o iBCS - je to ta spravna cesta ? a jak se to instaluje ?

 To je spravna cesta. Instalace je tam dobre popsana.

> dekuji za radu

 Za malo.

> Martin Patka
> Mikroservis Semily

  Martin Kormunda                     | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                      | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA            |
Applied Sciences                      |
Mathematical and Physical  Engineering|