AMD 5x86 / 133 MHz + Linux = problem ???

Vojtech Pavlik vojtech na twilight.ucw.cz
Úterý Březen 25 20:24:01 CET 1997

> mam normalni 486 desku, 16 MB RAM, 2x IDE disky (seagate, 3120 a 51080;
> 100 a 1000 MB); procesor AMD 5x86 / 133 MHz.
> Po chilce prace s linuxem (mabootovanym z boot disku pro IDE, Slack. 3.1)
> mi to haze segmentation fault.
> Pravdepodobne jde o problem s AMD, vsechno ostatni je OK. Muze mi nekdo
> poradit, co s tim ??? Existuji nejake patche jadra pro AMD procesory ???
> To jadro by melo fungovat i na 386, takze by s tim nemely byt problemy.
> Nebo mam vzit jadro pro 386 ???

Posadit na to AMD *poradny* vetrak. Ruzne 5x86ky potrebuji ruzne chlazeni.
Mel jsem jednu, co slapala i bez vetraku, jenom s malym chladicem, ale
taky jednu, co bez vetraku, ale se slusnym chladicem ubehla jen par minut.

Dalsi vec je zkontrolovat MB, RAM atd, s Am5x86/133 jinak Linux zadne potize
nema, protoze je to (opravdu) pouze 486ka, stejna jako ostatni od AMD, a
naprosto kompatibilni s intelovskou, akorat na 133 MHz.

Vojtech.