AMD 5x86 / 133 MHz + Linux = problem ???

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Březen 26 08:58:40 CET 1997

> Posadit na to AMD *poradny* vetrak. Ruzne 5x86ky potrebuji ruzne chlazeni.
> Mel jsem jednu, co slapala i bez vetraku, jenom s malym chladicem, ale
> taky jednu, co bez vetraku, ale se slusnym chladicem ubehla jen par minut.

Mam pentiovsky chladic, s vetrakem. Pod DOSem beha OK, slapou i Win 3.1
(v ramci moznosti). NDiags tvrdi ze ta masina je OK, procesor
identifikuji jako cyrix na 114, ale to je OK.
Jinak zadne problemy, pamet je EDO.

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |