Programovani RPC/XDR - dokumentace, priklady ?

Ing. Jan Lan lan na pisek.anet.cz
Úterý Březen 25 21:57:47 CET 1997

On Tue, 25 Mar 1997, Petr Konecny wrote:

> Zdravim vsechny, ktere Subject neodradil.
>
> Potrebuju naprogramovat vzdalene zpracovani dat s vyuzitim
> vice serveru s ruznymi architekturami. RPC/XDR se mi jevi jako
> vhodna cesta. Dokumentace v RFC mi prijde ponekud neprustrelna.
> Schanim nejake RPC HOWTO nebo male ucelene priklady pouziti.
> Nevite nekdo o necem takovem.
		Hi,

	o elektronickem manualu sice nevim, ale pokud by Vam vyhovoval
klasicky papir, pak bych doporucil knihu "Programovani siti operacniho
systemu UNIX" - W. R. Stevenson. Neni to sice nic levneho, ale je tam
krome pozadovaneho RPX/XDR popsano mnoho dalsich moznych interace pro
praci se sitema.

		Honza Lan

              |   Jan Lan  -  Network  administrator   |
              |            SPS a VOS Pisek             |
              |           lan na pisek.anet.cz            |
              |     http://www.pisek.anet.cz/~lan      |