Programovani RPC/XDR - dokumentace, priklady ?

dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Březen 26 15:06:28 CET 1997

Petr Konecny wrote:

| Zdravim vsechny, ktere Subject neodradil.
|
| Potrebuju naprogramovat vzdalene zpracovani dat s vyuzitim
| vice serveru s ruznymi architekturami. RPC/XDR se mi jevi jako
| vhodna cesta. Dokumentace v RFC mi prijde ponekud neprustrelna.
| Schanim nejake RPC HOWTO nebo male ucelene priklady pouziti.
| Nevite nekdo o necem takovem.
|
| 				Diky, Petr Konecny

Myslim, ze by Vam mohl poslouzit PVM: Parallel Virtual Machine:
   http://www.epm.ornl.gov/pvm/pvm_home.html
   ftp.muni.cz:/mount/linux/system/network/distrib/pvm-3.3.11.tgz

Je to knihovna a daemon, ktere slouzi ke spousteni programu na jinych
pocitacich a komunikaci s nimi.  Beha to na spouste Unixu, samozrejme
take Linuxu.

Mam s nim velmi dobre zkusenosti --- pouzivam to pro numericke
vypocty.  Dokumentace je dobra.

Honza Dvorak  ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )