AMD 5x86 / 133 MHz + Linux = problem ???

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Březen 27 14:29:21 CET 1997

On Thu, 27 Mar 1997, Vojtech Pavlik wrote:

> To je divne, nikoho by nemelo napadnout, ze je to Cyrix. Pokud to ovsem neni
> Cyrix 5x86, samozrejme. A u toho si s funkcnosti s Linuxem nejsem ale vubec
> jisty. Cyrix 6x86 chodi, to vim, ale 5x86 (aka M1sc) jsem jeste nezkousel.

Je to zarucene AMD, BIOS ho identifikuje jako AMD, je na nem napsano AMD.
S tim co hlasi NDiags si nehodlam delat hlavu, je to starsi verze NU,
takze ta muzo cokoliv ne-intel zkodnotit jako cyrix (ale stary cyrix 486
DX 2 mi hlasil non-intel 386 s 387. Ted mam ale novy MB.).

DOS / Win 3.X jedou v pohode. Jenom ten (jinak sqely) linux po chvili
hlasi segmentation fault (diskety jsou bare.i; Slackware 3.1).

Takze prosim HELP. Jedine co mne napadlo je, ze se to jejich preinstalled
jadro nesnese s AMD (spatny timing instrukci, co ja vim).

Jestli je to mozne, a neni to v dalsich jadrech nejak upravene, mozna by
stalo za to dodelat jadro tak, at se pri prekladu zepta i na typ
procesoru trochu blize (386, i486, cx486, amd486, amd5x86, cx5x86, ...) a
pak to vyresit treba tak, ze se prida -iamd5x86, no a v amd5x86 souboru
by byl nejaky interface, treba (nevim, jak to vypada presne) # define nop
{ nop; nop; } nebo neco podobneho....

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |