AMD 5x86 / 133 MHz + Linux = problem ???

Vojtech Pavlik vojtech na twilight.ucw.cz
Čtvrtek Březen 27 13:39:57 CET 1997

> Mam pentiovsky chladic, s vetrakem. Pod DOSem beha OK, slapou i Win 3.1
> (v ramci moznosti). NDiags tvrdi ze ta masina je OK, procesor
> identifikuji jako cyrix na 114, ale to je OK.
> Jinak zadne problemy, pamet je EDO.

To je divne, nikoho by nemelo napadnout, ze je to Cyrix. Pokud to ovsem neni
Cyrix 5x86, samozrejme. A u toho si s funkcnosti s Linuxem nejsem ale vubec
jisty. Cyrix 6x86 chodi, to vim, ale 5x86 (aka M1sc) jsem jeste nezkousel.

Vojtech.