Lilo a 2x Dos oblast

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Březen 28 10:58:43 CET 1997

Jaroslav Benkovsky wrote:

> Pochybuju. Uz jsem zkousel neco takoveho taky. Myslim,
> ze dos dokaze bootovat jen z prvni primarni dosove
> partition, nebo tak nejak.
>
>                                         Edheldil

Nevim jak Lilo,ale treba boot manager z FreeBSD mi bootoval
z primarni OS/2 z ext. WinNT, z 2 primarni Linux a ze 3 primarni
FreeBSD.Co jsem naprosto nechapal je,ze prvni se instalovalo FreeBSD
a ten jeho boot manger prezil veskere nasledujici bez uhony ( Lilo
jsem neinstaloval )
Clovek si dokonce moh vybrat neco jako "Bootovaci postup".
Nejslozitej slo nabootovat DOS a to takto:

FreeBSD boot manager -> OS/2 boot manager -> NT loader ->
Win95 "boot manager"-> DOS :-)))))))

  S pozdravem
      Petr Snajdr