Lilo a 2x Dos oblast

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Březen 28 12:40:22 CET 1997

> pokud si dobre pamatuju tak nektere starsi LILO (17?) melo parametr REWRITE
> kterym se rikalo ze se pred bootem ma tahle oblast oznacit jako bootovaci;
> prave kvuli tehle blbosti dosu.
> byla v tom ale nejaka chybicka (za jakychsi obskurdnich podminek to nejelo)
> takze v dalsi verzi to zase zmizelo...
> ja sam jsem to ale s uspechem pouzival...

 Jo. V lilo v 17 byl parametr rewrite-table, ale lilo se muselo prekompilovat
s nejakymi parametry -DREWRITE_TABLE a jeste neco dalsiho.
Uz mi to uspesne fungovalo s MS-DOS a Win95, ale ted mi to nejak nebezi
(experimentoval jsem)

Lilo prepise partition table a nastavi active flag pro ten dos, ktery ma
byt aktivni.

				Davro

Brno, Czech Republic