Lilo a 2x Dos oblast

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Březen 28 10:26:19 CET 1997

>Pochybuju. Uz jsem zkousel neco takoveho taky. Myslim,
>ze dos dokaze bootovat jen z prvni primarni dosove
>partition, nebo tak nejak.

pokud si dobre pamatuju tak nektere starsi LILO (17?) melo parametr REWRITE
kterym se rikalo ze se pred bootem ma tahle oblast oznacit jako bootovaci;
prave kvuli tehle blbosti dosu.
byla v tom ale nejaka chybicka (za jakychsi obskurdnich podminek to nejelo)
takze v dalsi verzi to zase zmizelo...
ja sam jsem to ale s uspechem pouzival...

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael