Existuje nejaky _rozumny_ listserver ? Nejlepe v *.rpm

Zdenlk Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pátek Březen 28 12:45:18 CET 1997

Caute,
 mel bych takove velmi neskromne prani : rad bych si na masine rozchodil
(neni dulezite proc) nejaky jednodussi listserver (puvodne). Po nejakem
casku jsem se smiril i s tim, ze to zabere dost prace, ale presto se mi
zadny listserver nepodarilo rozchodit - vzdycky mi padala kompilace. Uz ani
nevim, co vsechno jsem zkousel, ale jeste si zive pamatuju na trable s
verzi pochazejici z archivu listserver.<cosi>.Z - ale ten se alepson
prelozil.
Neexistuje tedy neco snaze zkrotitelneho ? Fakt asi nejlip v *.rpm ;-)
Diky za pripadne tipy.
BH