Existuje nejaky _rozumny_ listserver ? Nejlepe v *.rpm

Simon Kavan Simon_Kavan na datart.cz
Pátek Březen 28 13:18:59 CET 1997

Sam jsem hledal, nenasel. RPM nikde neni. Nicmene jsem nasel ruzne po
svete nekde asi 15 ruznych listserveru. Jako jeden z nejjednodusich
je tulp.
Zkusil bych ftp://ftp.datart.cz/pub/linux/Listserver/

Simon

PS: nebudou tam asi nejnovejsi verze...