cestina v X

Kubec Milan student 4_96_97 k336 xkubec na sun.felk.cvut.cz
Pátek Březen 28 13:09:05 CET 1997

Mam problem s pocestenim X, mam nainstalovan Slackware 3.1 s jadrem
2.0.0 a X11R6 ver. 3.1.2. Na pocesteni jsem pouzil balicek
cs-tools-0.19. Po nainstalovani a dopsani ruznych radek do ruznych
souboru se to chova nejak divne:
  1) na konsoli to pise cesky jenom, kdyz jsem nalogovan jako root.
Kdyz      jsem jako normalni uzivatel, tak to misto ceskych znaku pise
kody        typu \354\361.
  2) kdyz pustim X jako root, tak pise vetsinu ceskych znaku
spravne,         jenom misto e^, s^, c^, r^, z^ u^ to pise nejake
nesmyslne znaky, a      navic nejde prepinat mezi cs a us klavesnicemi
pomoci pause. Kdyz        pustim X jako normalni uzivatel pise to stejne
kody jako na konsoli      a navic se to neda prepnout na us klavesnici.

Nevite kde by se dalo najit poceseni treba JOEa a xeditu nebo texteditu,
a nejake hezke ceske fonty na konsoli.

Dik    Milan Kubec      <xkubec na sun.felk.cvut.cz>