VFS: Cannot open root device

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pátek Květen 2 15:00:02 CEST 1997

Dobry den vsem,

povysil jsem P120 s AHA-2940 s pomerne ohackovanou konfiguraci RedHatu
4.0 na 4.1. System by samozrejme chtel pouzivat nove jadro, jenze boot
pro distribucni 2.0.27 konci takto:

| scsi 0 hosts
| scsi detected total
| RAMDISK: Compressed image found at block 0
| VFS: Mounted root (ext2 filesystem)
| VFS: Cannot open root device 08:02
| Kernel panic

Zda se mi, ze pricina tkvi v tim, ze jadro z nejakeho duvodu
nepochopi, ze kdyz je podpora AHA-2940 jako modul, musi se taky
natahnout. Ale jak se muze ten modul natahnout, kdyz jeste neni
primountovany disk? Pres BIOS? Nebo je to blbina a musim ten ovladac
pro radic mit uz v jadre? Zda se mi cim dal tim vic logicke, ze ano,
jenze jsem mel pocit, "ze to nak chodi" i bez toho.

Samozrejme ze s jadrem, ktere ma ten Adaptec modul napevno, zadne
problemy nejsou.

Dik za odpovedi.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria