VFS: Cannot open root device

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Květen 2 16:15:41 CEST 1997

Jan Prikryl wrote:
> povysil jsem P120 s AHA-2940 s pomerne ohackovanou konfiguraci RedHatu
> 4.0 na 4.1. System by samozrejme chtel pouzivat nove jadro, jenze boot
> pro distribucni 2.0.27 konci takto:

> Zda se mi, ze pricina tkvi v tim, ze jadro z nejakeho duvodu
> nepochopi, ze kdyz je podpora AHA-2940 jako modul, musi se taky
> natahnout. Ale jak se muze ten modul natahnout, kdyz jeste neni
> primountovany disk? Pres BIOS? Nebo je to blbina a musim ten ovladac
> pro radic mit uz v jadre? Zda se mi cim dal tim vic logicke, ze ano,
> jenze jsem mel pocit, "ze to nak chodi" i bez toho.

Presne tuhle hlasku mi psal Slackware, kdyz jsem zapomnel
pridat do kernelu ovladace SCSI disku, na kterych byl i
kernel. Myslim, ze v nejakem navodu k LILO se primo pise,
ze root fs nemuze mit driver jako modul (nebo se to mozna pise
jinde a trochu jinak ;-), ale pocitam, ze to tak bude)

					Edheldil