asWedit

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Pátek Květen 2 17:48:19 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Vlastimil Cudek wrote:

>  Musite mit nainstalovanu standardni podoru cestiny v X-ech. Jakmile
> budete mit ovladac pro ceskou klavesnici a ceske fonty, pak by mel bez
> problemu fungovat. Pokud  presto nebude psat cesky je treba v jeho konf.
> souboru zkontrolovat nazev fontu.

S tim bych az tak docela nesouhlasil - popdoru v Xkach mame nainstalovanou
a vsechno chodi hezky cesky, vcetne asWeditu, ktery spravne cestinu
zobrazi, ale nenapise. Jediny zpusob, jak tam interaktivne dostat cestinu
je mit vedle otevreny xterm a pastovat to mysi. Jestli se totiz nepletu,
tak asWedit orezava kontrolni znaky, ktere produkuje ceska klavesnice -
coz ostatne dela vice programu. Podle mne by to chtelo prekompilovat
source, ktery ale neni k dispozici. :( Byl jsem v kontaktu s autory
lokalizaci, ale nejak moc jsem nepochodil.... Jestli se pletu, tak jsem
jenom rad a tesim se na odhaleni sve chyby..

					Tom

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix