Problem s tiskem

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Středa Květen 7 15:30:04 CEST 1997

On Wed, 7 May 1997, Brazda Martin student 4_96_97 k336 wrote:

> Mam $Subject s tiskarnou star NR-10 (kompatibilni s EPSON8) a Slack
>
> Probiha to asi takhle
>   lpr file     prida do fronty
>   lpc status   printer offline (samozrejmne ze neni)
> a konec

Nepomohlo by lpc start?
Co presne pise lpc status. Me to pise:

lp:
        queuing is enabled
        printing is disabled
        no entries
        no daemon present

coz je v poradku. Mam povolene ukladani do fronty, ale zakazano posilani
na tiskarnu, coz je asi implicitni. lpc start mi to posle na tiskarnu.

> PS: s linuxem zacinam takze potrebuju vysvetleni jako pro blba

Mozna je moje rada hloupa, ale rekl sis o to :-),
Martin