Ceske locales x netscape (Bylo: Perl a locales)

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Květen 12 16:29:07 CEST 1997

On Fri, 9 May 1997, Sauer David wrote:

> Dobry den,
>  podivejte se na ftp pana Michla ( adresa bude nekde v archivu
> konference), ktery me locales dost prepracoval. Ovsem je fakt, ze
> neco s ceskym nastavenim z nejakych duvodu nefunguje (napr.
> netscape).

  Muzu se Davide zeptat co presne mas na mysli s tim netscapem.
Ono obecne je myslim trochu problem s X aplikacema. Aspon ja o tom moc nevim
a ani jsem nikde na tema locales a X nenarazil.

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *