Ceske locales x netscape etc. (Bylo: Perl a locales)

Michal Choura mc na emlmac.uivt.cas.cz
Pondělí Květen 12 18:04:03 CEST 1997

On Mon, 12 May 1997, Vladimir Michl wrote:

>   Muzu se Davide zeptat co presne mas na mysli s tim netscapem.
> Ono obecne je myslim trochu problem s X aplikacema. Aspon ja o tom moc nevim
> a ani jsem nikde na tema locales a X nenarazil.
>
> 					Vlada Michl

Konkretne Netscape pri nastavenem LANG=czech spadne "jeste drive, nez se
staci spustit", tedy okamzite po spusteni se presune do stavu zombie.
Napr. AcrobatReader pro Linux pri stejnem nastaveni vypise po spusteni
hlasku "ISO 8859-2 not supported, setting to ISO 8859-1", a neumi tedy
ceske znaky v bookmarku a v menu--informace o dokumentu. Dokonce i Emacs
(19.31) mi pri nastavenem LANG=czech odmita akceptovat klavesnici
nastavenou a prepinanou v X (ta "vnitrni" emacovska p. Zamazala funguje
tak, jak ma). Podobne problemy byvaji nekdy i s nekterymi xtermy.
Vse se vztahuje na Xfree 3.2 s balickem XKB p. Kasprzaka.

					Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: mc na euromise.uivt.cas.cz       |
|WWW & Linux                www: http://euromise.uivt.cas.cz/     |
|Administrator                         EuroMise Center            |