tkined (scotty): problemy s rstat

Pavel Voch nemiv+voch na mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 15 14:09:34 CEST 1997

Dobry den,

pouzivam pro monitorovani provozu site program tkined, ktery pracuje s
balikem scotty. Kdyz se vsak zeptam na kterykoli pocitac pres volani rpc
rstat (treba sytem load, aktivita CPU nebo disku) tak mi to odpovi:
Program not registered. Zkousel jsem se takhle dotazovat na Linux, SCO,
HP/UX a Novell (ten ovsem hlasi: Port mapper failure).

Nevi nekdo co s tim?

Nevim jestli by s systemu nahodou nemel byt nejaky rstatd (daemon)
nicmene nic takoveho na zadnem z techto systemu neni a ani tam nebezi.

BTW, s souboru /etc/rpc mam radek:
rstatd          100001  rstat rstat_svc rup perfmeter

                                          Pavel Voch