linux a informix

Pavel Just just na ais.cz
Čtvrtek Květen 15 16:43:48 CEST 1997

On Thu, 15 May 1997, Derfinak Jan wrote:

> Date: Thu, 15 May 1997 13:12:04 +0200 (MEST)
> From: Derfinak Jan <derfinak na hron.fei.tuke.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: linux a informix
>
> Zdravim,
>
> chcel by som sa spytat, ci existuje clovek, ktoremu by sa podarilo spustit a
> pouzivat informix na linuxe. Ja som to skusal na SPARCu s informixom pre
> SunOs a na INTELi s informixom pre SCO. Na obydvoch su problemy so sdielanou
> pamatou.
Pouzivam Informix 5.01 pro SCO jiz delsi dobu a k plne spokojenosti.
Verze se sdilenou pameti funguje bez problemu, star se mi nikdy nepodarilo
rozbehnout.  Dari se mi i vyvijet programy v interpretacni verzi.
Dulezite je mit nainstalovane na Linuxu SCOckove sdilene knihovny.
Presny popis nastaveni bych nechal na soukromy mail.

                        Pavel Just